Hivatkozás

Magyar nyelvű játékszabály – Dark is the Night

Kellett nekem ennyi mindent rendelni… Történt ugyanis, hogy 2020 végé felé a Társasjáték nevű Facebook csoportban közös rendelés adódott, amibe annak rendje és módja szerint belecsúsztam. Először csak belenéztem, mégis mi lenne ez, szétnéztem a Spiele-Offensive oldalán, 1-2 nagyobb leárazást betettem (60 EUR helyett 5 EUR például). Nos, ez ott folytatódott, hogy 10+ játékkal fejeztem be a utolsó rendelésem, ekkor mondtam azt, hogy most már elég játékot összenéztem, ezekkel valakinek játszani is kell.

Itt adódott a probléma, ugyanis sok játék német vagy angol nyelvű volt, én pedig eddig jórészt itthoni kiadóktól vásároltam társasokat. Ezért azt vettem a fejembe, hogy amiket rendeltem társasokat és még nem fordította senki, majd én megcsinálom, beszerkesztem, stb…

10+ játéknál ez elég hosszadalmas lesz, viszont nem siettet senki, csinálom ha lesz kedvem. Ennek itt az első ereménye, az aprócska és elég rövid Dark is the Night.

A játékot lektorálta és átnézte mucsi Discordról, aki a Társasjáték Discord szerverről segített nekem. Ez úton is köszönöm szépen neki a közbenjárást.

A fordítást, beírást jómagam végeztem.

Szívesen veszek mindenféle visszajelzést, véleményt, igazából ez az első fordításom és beírásom, biztos van hol fejlődni.

Totya

Magyar nyelvű játékszabály – Dark is the Night” bejegyzéshez egy hozzászólás

Hozzászólás